Sim'inizin banyolarını, hayatın keşmekeşinden kaçabilecekleri şık bir dinlenme alanına dönüştürün. Ya da keşmekeşin buraya da sıçramasına izin verin. Bu kit ile çeşitli Sim'lerin kişiliklerini yansıtan alanlar oluşturabilirsiniz.