Jam on the Goofy Goober Guitar, add quirky fun to your space with the Conch Street Aquarium, and host playdates on The Flying Dutchman’s Jungle Gym. This bundle, and all three exclusive items, are available for a limited time only.
A pineapple is technically a berry, and your house can be too! Use siding, a roof pattern, and spikey leaves to create a home fit for your quirkiest Sims. You can even use a sand-like floor tile to give your home an “under the sea” feeling.
Plaster the walls with posters of your favorite characters, including SpongeBob and Patrick! There are toys, like a replica of The Krusty Krab, plus pineapple furniture including a dresser and book shelf! It’s a collection that’ll make even the sourest squid smile.