Brzdękaj na gitarze „Goofy Goober”, dodaj odrobinę osobliwego klimatu do pomieszczenia dzięki akwarium „Ulica Muszelkowa” i baw się w domku do zabawy „Latający Holender”. Ten zestaw oraz wszystkie trzy wyjątkowe obiekty będą dostępne tylko przez ograniczony czas.
Umieść na ścianach plakaty z ulubionymi bohaterami, takimi jak SpongeBob i Patryk! W kolekcji znajdziesz różne zabawki, między innymi replikę restauracji Pod Tłustym Krabem, a także ananasowe meble, takie jak komoda i półka na książki! Ta kolekcja wywoła uśmiech na twarzy nawet najbardziej ponurej kałamarnicy.