Goofy Goober Guitar’ı çalın, Conch Street Aquarium ile alanınıza tuhaf bir eğlence ekleyin ve The Flying Dutchman’s Jungle Gym’de oyun buluşmaları düzenleyin. Bu bundle ve üç özel ögenin tamamı yalnızca sınırlı süreliğine mevcut.
Duvarlara Sünger Bob ve Petrik dahil favori karakterlerinizin posterlerini yapıştırın! The Krusty Krab’in replikası gibi oyuncakların yanı sıra şifonyer ve kitap rafı dahil ananas mobilyalar bulunuyor! En somurtkan kalamarı bile güldürecek bir koleksiyon bu.