Nawet najbardziej zorganizowani ogrodnicy potrzebują narzędzi. Donice, zestawy do hodowli, rękawice i spryskiwacze uczynią z Twojej szklarni miejsce, w którym Simowie z przyjemnością spędzą czas.
Odpręż się w wiklinowym fotelu, patrząc na promienie słońca przeświecające przez porośniętą winoroślą pergolę i wodę migoczącą w Twoim prywatnym wodospadzie. Stwórz idealną kryjówkę, w której Twoi Simowie będą mogli spędzać czas w samotności albo z kimś bliskim.