Create your own space complete with neon lighting, bowling-themed décor, and even a bar for your Sims to enjoy refreshments between frames. Customize its look with retro-modern furniture that looks awesome in the alley or at home.
Challenge your Sims to a game of bowling on the all-new bowling lane object. Start off using bumpers and improve your skills to unlock impressive trick shots. Dim the lights and turn up the music for an out-of-this-world moonlight bowling experience.
Outfit your Sims in retro bowling shirts and shoes, or give them a rockin’ new look with rockabilly-inspired clothing and hairstyles.