Level up your Sim’s everyday wardrobe with the lively culture of Carnaval, as represented by Pabllo Vittar. Exuberant, fierce, and luminescent, these looks, styles, and colors personify Pabllo’s sense of freedom and fun.
Capture the spirit and aesthetic of Carnaval with dynamic clothing, makeup, and accessories for all Sims. The fluidity of the collection encourages Sims to blend these interesting pieces into any look for an abundance of joy.