Wzbogać garderobę swojego Sima żywiołową aurą karnawału w interpretacji Pablla Vittara. Te żywiołowe, szalone i świecące stroje, stylizacje i kolory uosabiają to, jak Pabllo postrzega wolność i zabawę.