A jumbo, state-of-the-art TV and stylish modern furniture will make your den an undeniable hotspot. Have friends over for a chill night at the card table – or have a date over for an exciting night on your stylish, well-loved leather sofa.
Dress in high-quality, understated fashions made for the masculine Sim. These styles are relaxed, achieving a polished look that is still a bit rough around the edges.