Et megaenormt tv i tiptop kvalitet og stilfulde møbler vil gøre hulen til en trykkoger af god stemning. Få besøg af vennerne til en afslapningsaften med kortspil, eller invitér en date over til en spændende aften på din elegante og stilfuldt slidte lædersofa.
Klæd dig i subtil mode af højeste kvalitet, der passer perfekt til de mere maskuline simmere. Stilen er afslappet og giver dig et poleret look, der dog også har en smule kant.