Get inspired by the majesty of castles and build using gothic arches, stackable ornate windows, grand staircases, gorgeous stonework, and a large portcullis gate. It’s all about the gravitas.
Parapets, stained glass, arrow slits, and even a gargoyle are among the classical details that will make your manor magnificent.