This densely populated city has enough unique neighborhoods to give your Sims plenty to explore. Get creative in the Arts Quarter, or sing your heart out at the Karaoke Bar in the Fashion District. Head over to the Spice Market to shoot some hoops, or invite a few friends over to play video games after a long day at the office in Uptown.
Festivals are great opportunities to enrich your Sims. Let them watch street performers, enter competitions, and meet a wide variety of folks from every walk of life. Check out the Curry Challenge at the Spice Festival, or light fireworks with a hot date at the Romance Festival.
Lots of new neighbors mean all kinds of opportunities for relationships, both good and bad. Your Sims might make a new best friend or fall in love, then debate giving them a key to their place. And what about those noisy neighbors and their late night dance parties? You'll need to decide how to handle them — if you can't beat them, maybe you should join them.