To gęsto zaludnione miasto oferuje wiele unikalnych otoczeń, dzięki którym Twoi Simowie nigdy nie będą się nudzić. Wykaż się kreatywnością w Dzielnicy Sztuki lub śpiewaj w barze karaoke w Dzielnicy Mody. Udaj się na Targ Smaków, by rozegrać mecz koszykówki, lub zaproś znajomych na wspólny odpoczynek przy grach wideo w biurze na zamożnych przedmieściach.
Festiwale to doskonały sposób na wzbogacenie przeżyć Twoich Simów. Mogą podczas nich podziwiać artystów ulicznych, próbować szczęścia w konkursach lub poznawać nowych znajomych. Weź udział w Wyzwaniu curry na Festiwalu Smaków lub podgrzej atmosferę na randce pokazem fajerwerków podczas Festiwalu Miłości.