Nüfus yoğunluğu yüksek bu şehirde Sim'lerinizin keşfedeceği birbirinden farklı mahalleler var. Fashion District'teyken Arts Quarter'da yaratıcılığınızı konuşturun ya da Karaoke Bar'da yürekten şarkı söyleyin. Spice Market'a gidip basket oynayın ya da Uptown'da uzun bir çalışma gününün ardından arkadaşlarınızı eve bilgisayar oynamaya davet edin.
Festivaller, Sim'lerinize kültür katmak için çok güzel fırsatlardır. Sokak sanatçılarını izlesinler, yarışmalara katılsınlar ve farklı farklı insanlarla tanışsınlar. Spice Festival'da Curry Challenge'a göz atın ya da Romance Festival'da güzel sevgilinizle havai fişek fırlatın.