You’ll never be totally buggin’ again. These fits and items are both nostalgic and perfect for fresh coming-of-age stories. Nothing inspires confidence like wearing matching plaid skirts with your bestie.
Highly selective? This collection has some of the best trends the 90s had to offer, like layered tops and a button-up skirt. Go glam at the gym with a workout unitard, or take it easy in Tai’s overalls.