Bardzo wybiórcza? W tej kolekcji znajdziesz najlepsze trendy z lat 90., takie jak warstwowe topy czy spódnica z guzikami. Zadaj szyku na siłowni w obcisłym stroju albo wrzuć na luz w kombinezonie Tai.