Kim kafasının üstünde asılı mini bir inek bitkisi istemez ki? Bu kit, ızgara peynir mini kütüphanesi ve şirin bir çalar saat dahil olmak üzere The Sims'e her türlü konuşma baloncuğuna sahip.