Transform your Sim's kitchen and add some modern flair with sleek, stainless steel appliances and new gourmet furnishings. Discover what surprising new flavors your Sims will create with the new ice cream maker! Plus, your Sims will look good enough to eat with new fashions and hairstyles.
I scream, you scream, Sims love ice cream! And this ice cream maker does it all. Grab a cone and serve up gelato, ice cream, and soft serve. Then add banana slices, whipped cream, sprinkles, and chocolate sauce — yum!
Create a gourmet kitchen with stainless steel appliances, frosted glass cabinet doors, and more. This kitchen is worthy of any master chef, even if your Sims prefer to use the microwave to make their meals.
Your Sims are ready to serve up some fashion! Update your Sim’s look with a variety of new hairstyles and trendy, casual apparel.