Få dine simmeres køkken til at skinne med moderne nyt udstyr i rustfrit stål, der kan omdanne ethvert måltid til en gourmetmiddag. Opdag delikate nye smagssammensætninger med den flotte ismaskine! Det nye tøj og de flotte nye frisurer gør dine simmere lige til at spise.
Få nye ingredienser til garderoben! Gør dine simmere klar til at hænge ud i køkkenet med nyt tøj og nye frisurer.