Przekształć kuchnię swojego Sima i nadaj jej nowoczesny styl, korzystając z doskonale zaprojektowanych urządzeń ze stali szlachetnej oraz nowych elementów wyposażenia kuchni. Przekonaj się, jakie nowe, zaskakujące smaki stworzą Twoi Simowie w nowej maszynce do lodów! Dodatkowo, dzięki nowym strojom i fryzurom Twoi Simowie zasiądą do stołu przebrani ze smakiem.
Twoi Simowie gotowi są zaserwować trochę mody! Odśwież wygląd swoich Simów, korzystając z wyboru nowych fryzur i modnych strojów w swobodnym stylu.