Pırıl pırıl, paslanmaz çelik mutfak gereçleri ve yeni eşyalarla Sim'inizin mutfağını yepyeni bir görünüme kavuşturun. Sim'leriniz yeni dondurma yapma makinesini kullanarak acaba hangi yeni tatları keşfedecek? Yemek masasına yaraşır son moda giysiler ve yeni saç stilleri de kullanılmaya hazır!
Sim'leriniz son moda görünümleriyle masaya renk katacak! Yeni saç stilleri ve son moda rahat giysilerle Sim'inizin tarzını yenileyin.