Build the kitchen of your Sim’s dreams with a completely new set of counters, islands, cabinets and mix-and-match pieces. Small details add to the unassuming elegance of the items, while multiple color palettes match any room.
The kitchen is the heart of the home for a reason. Every object works together to foster a warm atmosphere with vintage furniture, decor and materials.