Zbuduj swoim Simom kuchnię marzeń, korzystając z nowego zestawu blatów, wysp kuchennych, szafek oraz łącząc ze sobą różne elementy. Niewielkie szczegóły wraz z wieloma paletami kolorów będą pasować do każdego pomieszczenia oraz pomogą dodać przedmiotom bezpretensjonalnej elegancji.