Yepyeni tezgah, ada, vitrinli dolap ve karıştırıp eşleştir setleriyle Sim'inizin hayalindeki mutfağı kurun. Küçük detaylar tüm öğelere gösterişsiz bir zarafet katarken, çok renkli paletler her odaya uyum sağlıyor.