Gece en iyi Nektarı, gündüz ise en zengin kahveyi servis edin. Sim’lerin arkadaşları veya flörtleriyle buluşacağı mükemmel alanı yaratmak için bistronuzu mum ışıkları ve klasik dekorlarla doldurun.