These modern looks are inspired by a time and place near and dear to Ebonix. They’re bold, unapologetic, and reflect a style Ebonix wanted to share with the Simmer community.
Embrace a medley of stand-out colors and lively patterns! Iconic graffiti shirts, a bright bodysuit, and glamorous nails are just some of the options your Sim has for self expression.
Give your Sims more ways to express their creativity. There’s a new easel, tablet, and woodworking table for Sims to use in their artistic endeavors. Place inspiring still-life references, a backdrop, and other props to really help your creativity flow.
Add an artistic flourish to your canvas and your studio. Add paint splatter to the ground and clutter items like palettes, cans, tubes, brushes, and stacked sketch books to every shelf and corner.