Elevate any basic living room to instantly inspirational with the expressive, eclectic pieces in The Sims 4 Decor to the Max Kit. Bold, bright decor takes center stage in this collection, making it easy to lean into maximalism design principles with a little bit of everything.
Play with patterns and let colors collide with mix-and-match furniture in a variety of styles. Layer in contrasting and complementary details like new wallpapers and rugs to coordinate over-the-top looks that build a busy but beautiful atmosphere.
Combine elements featuring Regency, Chinoiserie, and Abstract Modern aesthetics with a plethora of prints, shapes, and colors. Delve into self-expression by getting surreal with gilded pastel tones, geometric patterns, and intimate textures.