Gør en helt almindelig stue efterstræbelsesværdig med de inspirerende, ekspressive og eklektiske indretningsgenstande i The Sims 4 Vilde dekorationer-kit! Denne samling byder på dristige og farverige møbler og dekorationer, så du kan udforske maksimalismens designprincipper, hvor man ikke skal holde sig tilbage.
Kombinér elementer fra regency-perioden, kinesisk-inspireret æstetik og abstrakt moderne tendenser med et væld af mønstre, former og farver. Dyrk selvudfoldelsen ved at gå amok med gyldne pasteltoner, geometriske mønstre og intime teksturer.