Let your inner designer flourish. The Decorator’s Dream Bundle will have you creating in style. Delight in the quaint charm of a country cottage or create a tiny, comfy home. You can even become an interior designer and turn your clients’ fantasies into reality. The Decorator’s Dream Bundle includes The Sims 4 Cottage Living Expansion Pack, The Sims 4 Dream Home Decorator Game Pack, and The Sims 4 Tiny Living Stuff Pack.
At home, the cottage cow provides fresh (flavored!) milk for everyone while chickens lay eggs in the coop. Gather llama wool for crafts, and beware mischievous foxes—the pesky critters love eggs. In the forest, keep an eye out for wildlife like rabbits and birds to earn their trust for occasional gifts and help in the garden.
Each job requires a personalized touch. It’s not just about a client’s needs but also their Preferences and their budget. What colors do they like? Are they inspired by music? What are their hobbies? You’ll need to tailor your designs with all of this in mind if you want a glowing recommendation.
Downsize your Sims’ dwellings with this brand-new, never-before-created residential lot that provides fun-sized challenges and unique benefits to your Sims when they meet the tiny home requirements.