This collection features neutral colors inspired by the natural landscape of the Southwestern desert and materials like stone and wood. The overall look is luxurious and understated — ideal for building a relaxing oasis in your Sims’ home or on their patio.
Arrange a bar, loveseat, fireplace, and more to look like functional architectural elements built into your space, and create the perfect venue for your Sim’s next big party or intimate dinner.