W tej Kolekcji znajdziesz mnóstwo neutralnych barw inspirowanych naturalnym krajobrazem pustyni na południowym zachodzie USA oraz takimi materiałami, jak kamień i drewno. Całokształt sprawia wrażenie luksusowego i nienachalnego – idealnego miejsca na odprężającą oazę w domu lub na patio Twoich Simów.