Opgrader din spiloplevelse med The Sims 4 Digital Deluxe-opgraderingen for at få: The Sims 4 Oppe natten lang-bonusindhold og Festens midtpunkt-digitalindhold. Indeholder laserlysshow, flammende tiki-bar, sjove dekorationer, vanvittige kostumer og meget mere.