Tarihi Britechester Üniversitesi'nde veya modern Foxbury Enstitüsü'nde Sim'inizin hayatında yeni bir sayfa açın. Yurt odasında veya kampüs dışında yaşayın, Britechester'ı bisikletle keşfedin, öğrenci ortak alanlarında zaman geçirin ve kütüphanede ders çalışın. Okul ruhu etkinliğinde öğrenci birliğini destekleyin ve Sim'inizin gururunu yansıtmak için okul renklerini giyin.
Bir üniversiteye kaydolun ve ilginizi çeken dersleri alın: biyoloji, bilgisayar bilimi, sanat tarihi ve hatta kötü karakterler. Bir derse girin veya dönem ödevleriniz ve sunumlarınız için çalışın. Sim'iniz ne kadar öğrenirse o kadar başarılı olur. Derslere girmek veya devamsızlık yapmak Sim'inizin notlarını etkileyeceği için zaman yönetimi çok önemli.
Sim'inizin üniversite hayatını nasıl benimseyeceği size bağlı. Ödevinizi bitirmek için tüm gece çalışın ya da keyfinize bakıp geç uyanın. İçeceklere pinpon topu atma, futbol topu saydırma ve oda arkadaşlarıyla takılma gibi aktivitelerle boş zamanlarınız her zamankinden daha eğlenceli! Robot teknolojileri, münazara, sanat veya gizemli gizli örgüt gibi okul organizasyonlarına katılın. Yıl ilerledikçe Sim'leriniz kendilerini geliştirecek ve keşfedecek.
Sim'inizin kişiliklerini yansıtan yurt odası dekorlarıyla rahat bir alan yaratın. İstediğiniz herhangi bir yolla tarzını geliştirin. "Okula geç kaldım" eşofman altını veya en iyi kıyafetlerini giyerek daima okul ruhunuzu yansıtacak veya sınıf arkadaşınızı etkileyecek bir yol bulacaksınız.