Each job requires a personal touch. It’s not just about a client’s needs but also their Preferences and their budget. What colors do they like? Are they inspired by music? What are their hobbies? You’ll need to tailor your designs with all of this in mind if you want a glowing recommendation.
Whether it’s revamping a single room, redoing an entire lot or refurbishing a commercial space, your goal is to make your clients happy. You’re in charge of all the details. Now, flexible furnishings like sectional sofas, modular shelving and built-in stovetops and ovens offer more thoughtful choices than ever.
When you finish the project, show it off! Hopefully your work inspires happy crying instead of tears of disappointment. Unveil the results to see how your clients react to their personalized home makeover, complete with Before and After comparisons. Transform lives by transforming spaces.