Arrange stackable bookshelves and décor in a way that suits your Sim's style, whether that means a light-filled window seat or a cozy hideaway in the corner.
Sink into a good book, and a cushy sofa. This kit features plush seating with soft, relaxing accents that’ll help your Sim unwind.
Design a stylish and inviting space with high-end pieces like a lavish bed with a tufted headboard, a vanity, a plush rug, and other decadent details.
Upgrade your lifestyle with a little extravagance. Make a statement with luxury items like a TV disguised as wall art, designer handbags, sculptures, and a functional record player.