Indret med bogreoler, der kan stables, og følg dine simmeres stil, uanset om de er til læsehygge i lyset fra et stort vindue eller til mørke hyggekroge.
Synk ned i sofaen, og fordyb dig i en god bog. Dette kit byder på bløde og afslappede siddemøbler, der hjælper simmerne med at komme ned i gear.
Opgradér din livsstil med lidt ekstravagance. Gør indtryk med luksusgenstande, såsom et tv forklædt som vægkunst, designerhåndtasker, skulpturer og en funktionel pladespiller.