İstiflenebilen kitap rafları yerleştirin ve pencere kenarında ışık alan bir oturma yeri ya da sıcak bir köşe gibi Sim’inizin tarzına uygun bir şekilde dekore edin.
Güzel bir kitaba ve rahat bir koltuğa gömülün. Bu kit, Sim’inizin gevşemesine yardımcı olacak yumuşak ve rahatlatıcı detayları bulunan, pelüş bir oturma yeri içerir.