Upgrade your Sim’s makeup collection. Easily transition from subtle daytime looks featuring soft eyeshadows and neutral lip glosses to striking smoky eyeshadows with bold lipsticks. Whether it’s for date nights, weddings, award ceremonies, or graduations, this Kit guarantees that every Sim can showcase their unique style. Created by CRYPTICSIM.
Transform your Sims’ makeup look with items like foundation, contour, and highlight. Add unique items like faux freckles and beauty marks to complete your look.