Opgradér dine simmeres makeupsamling. Nem overgang fra diskret hverdagsmakeup med bløde øjenbryn og neutral lipgloss til blændende øjenskygge med dristig læbestift. Uanset om dine simmere skal til stævnemøde, bryllup, prisuddeling eller dimissionsfest garanterer dette kit, at enhver simmer kan fremvise sin helt unikke stil. Skabt af CRYPTICSIM.