Sim’inizin makyaj koleksiyonunu geliştirin. Yumuşak göz farları ve nötr dudak parlatıcıları içeren hafif günlük görünüşlerden, çarpıcı koyu göz farlarına ve cesur rujlara kolayca geçiş yapın. Randevu geceleri, düğünler, ödül törenleri veya mezuniyetler için bu Kit, her Sim’in kendi eşsiz tarzını sergileyebilmesini garanti ediyor. CRYPTICSIM tarafından oluşturuldu.