Et mobiletui i din simmers yndlingsfarve, en stak bøger og spil i hjørnet af stuen og en kreativ fremvisning af billeder – denne samling indeholder masser af små, personlige præg, som får din simmers hus til at føles som et rigtigt hjem.
Spredte brugte kaffekopper viser, at din simmer elsker koffein, og med makeup og smykkeskrin på kommoden kan du give et hint om din simmers morgenrutine. Det er blot et par eksempler på den visuelle historiefortælling, du kan lave med dette kit.