Etui na telefon w ulubionym kolorze Twojego Sima, stosik książek i gier w kącie salonu, kreatywnie zaprezentowane zdjęcia… W tej Kolekcji znajdziesz mnóstwo drobnych, osobistych akcentów, dzięki którym w domu Twoich Simów z miejsca zrobi się bardziej przytulnie.
Podkreśl zamiłowanie swojego Sima do kofeiny, rozmieszczając w różnych zakątkach domu nieumyte kubki po kawie, lub opowiedz o jego porannych rytuałach, ustawiając w sypialni szkatułkę na biżuterię i akcesoria do makijażu. Dzięki tej Kolekcji budowanie wizualnej narracji staje się jeszcze prostsze i przyjemniejsze.