Enjoy 4 stunning seasons and dynamically changing weather that affects all aspects of your Sims’ lives.
Level up your Sim’s parenting skills to satisfy their child’s needs and influence their behaviors. Gain new abilities through experience and choosing when to discipline bad actions, encourage good behavior, or just let kids be kids.
Gather your Sims’ laundry, load the washing machine, and then toss them in the dryer for a pristine look. Upgrade your machine to clean laundry faster or operate quietly to not disturb your household. Your Sims can also hand wash their clothes in a washtub, then line dry for a spotless outfit that other Sims will surely notice.