Bright, flowy fabrics and contemporary cuts guarantee stunning streetwear looks for every Sim. From embroidered details to dynamic hues, each piece works alone or integrated into an existing closet for effortless style.
What would an outfit be without accessories? Bangles, sparkling necklaces, and flashy rings catch the eye while sandals finish it off with laid-back flare. Express your style with henna tattoos and fun sunglasses, too.