Jasne, zwiewne tkaniny i współczesne kroje zapewnią Simom olśniewający, uliczny styl. Od haftowanych detali po dynamiczne odcienie – każdy element stroju sprawdza się samodzielnie lub jako część stylizacji pełnej niewymuszonego szyku.