Parlak, güzel kumaşlar ve modern kesimler, her Sim'e büyüleyici sokak giyimi görünüşleri sunacak. Nakışlı ayrıntılardan dinamik tonlara kadar her parça bağımsız olarak kullanılabilir veya zahmetsiz bir tarz için mevcut elbise dolabınıza entegre edilebilir.