Dine simmere får adgang til det smarteste nye træningstøj, der inspirerer dem til at opnå deres træningsmål. Vælg mellem en lang række farverige over- og underdele, tag høretelefonerne på, og smut ned i træningscenteret. Eller prøv at køre sportsstilen på din næste bytur.
Inviter udelivet ind i dine simmeres hjem med naturinspirerede møbler og genstande, der emmer af bevægelse. Byg dit eget fitnessrum, hvor simmerne kan se træningsvideoer, eller indret et moderne badeværelse, hvor de kan skylle sveden af efter træningen.