Improve your Sim’s fitness skills and physique by ascending the all-new rock climbing treadmill. Complete climbing challenges, compete for the high score, and learn advanced bouldering techniques that’ll leave spectators in awe.
Dress your Sims in athleisure apparel that’ll inspire them to reach their fitness goals. Choose an outfit from the collection of vibrant tops and bottoms. Then pop in some earbuds and hit the gym, or wear the new look out on the town.
Invite the outdoors into your Sim’s home with nature-inspired objects and décor that convey a sense of motion. Build a spacious fitness studio to watch workout videos, or create a modern bathroom space that’s perfect for a post-exercise soak.