Yepyeni tırmanış duvarını kullanarak Sim'inizin fitness becerilerini ve vücudunu geliştirin. Tırmanma görevlerini tamamlayın, en yüksek skora ulaşmak için mücadele edin ve herkesi şaşırtacak gelişmiş kaya tırmanışı teknikleri öğrenin.
Sim'lerinize şık spor kıyafetler giydirin ve onları fitness hedeflerine ulaşmaları için motive edin. Rengarenk üst ve alt giyim parçalarıyla dolu koleksiyondan kombininizi yapın. Ardından kulaklıklarınızı takıp spor salonuna ya da şehir merkezine gidin.