Życia Simów dzielących parcelę w końcu zaczną się ze sobą splatać. Mieszkańcy będą spotykać się z innymi najemcami podczas wydarzeń towarzyskich, takich jak imprezy składkowe, w ogrodzie lub w innych częściach wspólnych parceli mieszkalnej na wynajem, przez co znajdzie się wiele okazji do odkrywania sekretów sąsiadów poprzez podsłuchiwanie, węszenie, a nawet włamywanie się. Możesz poznać soczyste wieści i szantażować innych Simów, żądając okupu!
Jednym z najbardziej charakterystycznych miejsc w Tomarangu jest nocny bazarek, gdzie Simowie mogą skosztować nowych produktów spożywczych i zdobyć wyjątkowe przedmioty do domu, takie jak szybkowar i czajnik elektryczny. Eksplorując świat, być może natkniesz się na dzieciaki grające w kulki lub klasy. Możesz także odkryć po cztery nowe cechy i aspiracje dostępne tylko w Do wynajęcia.